سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای در بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری مراسم تجلیل و قدردانی از ۱۵ معلمان نمونه شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه و تنی چند از مسئولان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: مراسم تجلیل و قدردانی از ۱۵ معلمان نمونه بهبهان با حضور فرماندار، امام جمعه و تنی چند از مدیران ادارات و نهاد‌ها و فرهنگیان شهرستان برگزار شد.

وی افزود: آیین تجلیل از معلمان نمونه با حضور فرماندار، ناصری امام جمعه و برخی از مدیران ادارات و نهاد‌ها و فرهنگیان والا مقام بهبهان در تالار آفاق این شهرستان برگزار گردید.

عبدی پور تصریح کرد: معلمان بهبهان همگی شایسته تقدیر بوده و در سطح استان و کشور الگو و نمونه هستند که در این مراسم، از ۴ معلم نمونه استانی و ۱۱ معلم نمونه منطقه‌ای قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

عبدی پور هدف از برگزاری آیین گرامیداشت مقام معلم را تکریم و حرمت نهادن و فرهنگیان گرانقدر و سخت کوش دانست و یادآور شد: تکریم و قدردانی از تلاش‌های فداکارانه و دلسوزانه معلمان و معرفی معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی شهرستان از اهداف این مراسم است.

انتهای پیام/م

تجلیل از معلمان در هفته معلم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.