سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیل چه قدر خسارت به راهداری استان مرکزی وارد کرد؟

زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: تفرش و ساوه رکورددار شهرستان های آسیب دیده هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: رقم خسارت وارد شده به راه‌های آسفالته و شوسه استان مرکزی در مجموع ۶۱۰ میلیارد ریال است که از این میزان بیشترین میزان خسارت وارد شده به راه‌های آسفالته و ابنیه‌های فنی مربوط به شهرستان تفرش معادل ۱۶۴ میلیارد ریال در رتبه اول و ساوه با ۱۵۶ میلیارد ریال در جایگاه دوم شهرستان‌های آسیب دیده قرار دارد.

زندی فر ادامه داد: دربحث آسیب به راه‌های شوسه بیشترین خسارت با ۴۰ کیلومتر به راه‌های شوسه شهرستان تفرش وارد شده و پس از آن شهرستان زرندیه با ۳۰ کیلومتر بیشترین آسیب را متحمل شده است.

وی افزود: چهار مورد تخریب کامل ابنیه‌های راهداری در شهرستان‌های زرندیه، ساوه و دلیجان و شهر غرق آباد رخ داد که مجموع خسارت ریالی آن همراه با جمع خسارات وارد بر کل ابنیه‌های استان برابر با ۲۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: در همه شهرستان‌های استان به ابنیه‌های راهداری خسارت وارد شده است به طوری که ۱۰ مورد خسارت ابنیه در خنداب، ۳ مورد خسارت در زرندیه، ۶۵ مورد خسارت در خمین، ۱۲ مورد خسارت در تفرش، ۶ مورد در غرق آباد، ۲۵ مورد در محلات، ۴۴ مورد در شازند، ۷ مورد در ساوه، ۶ مورد در آشتیان، ۱۰ مورد در کمیجان، ۳ مورد در اراک و یک مورد خسارت در فراهان برجای مانده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اضافه کرد: در سیل اخیر  ۴ دستگاه خودروی سبک، ۳۸ دستگاه خودروی نیمه سنگین و ۲۰ دستگاه خودروی سنگین دچار آسیب شده است که ۱۷ میلیارد ریال خسارت بر جای مانده است.

زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خسارت وارد شده به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در بارش و سیلاب اخیر را نزدیک به ۸۳۰ میلیارد ریال دانست.

انتهای پیام / م

خسارات سیل استان مرکزی

برچسب ها: خسارات سیل ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.