سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماما ؛ مدافع حقوق زنان

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز جهانی ماما پیام تبریکی صادر کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز جهانی ماما پیام تبریکی صادر کرد .

وی گفت : یکی از رسالت‌های مهم نظام بهداشت، حفظ سلامت مادران باردار است. رسیدگی به این اولویت مهم و شاخص تاثیرگذار سلامت بر دوش همکارانی است که چونان مادری مهربان و خواهری همراه، آنان را در مسیر بارداری یاری می‌کنند.

مرادی افزود : شیرینی لحظات شکفتن غنچه‌های زندگی و سلام یک انسان دیگر به دنیا تجربه شورانگیزی است که ماما‌های گرامی از این موهبت بهره‌مند هستند.

وی افزود : در چنین روزی مراتب قدرشناسی خود را به همه همکاران گرامی ماما در سراسر استان که در شرایط سخت و در دورافتاده‌ترین مناطق به مادران خدمت می‌کنند، اعلام نموده و امیدوارم این حرفه و دانش را به عنوان فرصتی برای کسب رضایت پروردگار و خدمت به خانواده‌ها قلمداد کرده و همچنان که شعار امسال روز جهانی ماما «ماما؛ مدافع حقوق زنان» است با مسوولیت و عالمانه در راه این دفاع و حمایت تلاش کنند.

مرادی گفت : همچنین از تدبیر انساندوستانه ماما‌های گرامی برای اختصاص هزینه برگزاری مراسم امسال روز جهانی ماما برای کمک به سیل زدگان، تقدیر می‌نمایم .

 

 

انتهای پیام/د

پیام تبریک به مناسبت روز جهانی ماما

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.