سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه ۱۱ هزار ۶۱۷ سبد غذایی به کودکان زنجانی در جهت بهبود تغذیه‌ای

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: یکهزار و۱۰۳ کودک زنجانی در سال گذشته از برنامه بهبود تغذیه‌ای کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه ۱۱۰۳ کودک دچار زیر پنج سال در حال حاضر تحت پوشش طرح بهبود تغذیه‌ای این نهاد قرار دارند، گفت: بیش از یک میلیارد و ۴۷ میلیون تومان در قالب ۱۱ هزار و ۶۱۷ سبد غذایی در سال ۹۷ درجهت بهبود تغذیه‌ای این کودکان قرار گرفته است.
 
وی افزود: هزینه هر سبد غذایی به‌صورت ماهیانه به کارت‌های مخصوص خرید مایحتاج این کودکان واریز می‌شود و مبالغ واریزی تنها می‌تواند برای خرید اقلام مشخص طرح در فروشگاه‌های مربوطه هزینه شود.

صفری با اشاره به اینکه کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال از اقدامات مهم کمیته امداد برای ارتقای شاخص‌های سلامت این گروه از جامعه هدف این نهاد است، افزود:با همین رویکرد در سال گذشته هزار و ۱۰۳ کودک بهبود تغذیه‌ای از سبد غذایی کمیته امداد بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان همچنین به اجرای طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده نیز اشاره کرد و افزود: به‌منظور کمک به بهبود تغذیه مادر باردار و شیرده نیازمند در سطح استان زنجان ۲۰ میلیون تومان در سال گذشته هزینه شده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر ۵ سال با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد استان زنجان باهدف پیشگیری از عوارض ناشی از سوءتغذیه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن
 
 

اجرای طرح کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر ۵ سال در استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.