سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در کردستان:

۱۲۷خدمت دستگاه‌های اجرایی کردستان به دفاتر پیشخوان واگذار شده است

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی استان کردستان از ارائه ۱۲۷ خدمت دستگاه‌های اجرایی استان در دفاتر پیشخوان خبرداد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، فردین سعیدی گفت: خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی در راستای سیاست‌های برون سپاری و واگذاری خدمات به بخش خصوصی در حال حاضر در استان کردستان تعداد ۱۷ دستگاه اجرایی خدمات دهنده، خدمات خود را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی در قالب ۱۲۷ خدمت واگذار کرده‌اند.

وی افزود: این کار موجب ایجاد اشتغال، کاهش ترافیک و مراجعات غیر ضروری شهروندان و ارباب رجوع به ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های خدمات دهنده شده است.

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی استان کردستان با تأکید بر برون سپاری هر چه بیشتر خدمات دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان به مردم، ادامه داد: رونق اشتغال در این بخش و تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم مستلزم واگذاری هر چه بیشتر خدمات دستگاه‌های خدمات رسان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت است.

سعیدی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای در این خصوص در سال ۹۸ توسط کارگروه تدوین شده، یادآور شد: در حال حاضر تعداد ۱۹۲ دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری در نقاط مختلف استان کردستان، دارای مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند که از این تعداد ۱۸۵ دفتر پیشخوان فعال در استان به مردم خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/م

  ۱۹۲ دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری در  استان کردستان دارای مجوز هستند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.