سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیم جونگ اون دستور داد ارتش کره شمالی توانایی‌های دفاعی خود را بالا ببرد

خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد رهبر این کشور در «رزمایش تهاجمی» از ارتش خواسته با هدف آمادگی برای دفاع از حاکمیت سیاسی و خودکفایی اقتصادی، توانایی‌های دفاعی خود را افزایش دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کی سی ان ای، خبرگزاری رسمی کره شمالی روز یکشنبه اعلام کرد، کیم جونگ اون در «رزمایش تهاجمی» پرتاب کننده چندگانه موشکی و تسلیحات هدایت شونده تاکتیکی که روز گذشته برگزار شد دستور داده است ارتش باید توان خود را برای مقابله با هرگونه شرایط ارتقا دهد.

او ارتش خلق را برای عملکرد عالی خود در پرتابگر‌های موشک بالستیک مدرن و بزرگ و سلاح‌های هدایت شده تاکتیکی مورد ستایش قرار داد و از برگزاری رزمایش موفقیت آمیز تهاجمی که بدون هماهنگی قبلی انجام شده بود قدردانی کرد.

پیش از این خبرگزارى رسمى کره شمالى اعلام کرد که این کشور «رزمایش تهاجمی» با استفاده از پرتاب‌کننده‌های چندگانه راکتی و تسلیحات هدایت شونده تاکتیکی انجام داده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که خبرگزاری یونهاپ متعلق به کره جنوبی روز شنبه از شلیک چند فروند موشک توسط کره شمالی خبر داده بود.

خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد که «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی بر رزمایش تهاجمی واحد‌های دفاعی در خطوط مقدم و در خطوط شرقی نظارت داشته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.