سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار قزوین:

شورای فنی درباره کیفیت اجرای پروژه‌ها پاسخگوی مردم است

معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد: شورای فنی استان به عنوان بالاترین مرجع فنی استان باید درباره کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی پاسخگوی مردم باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای فنی استان با بیان اینکه این شورای درباره کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی پاسخگوی مردم است، گفت: در جلسات شورای فنی تا کنون چندین بار راجع به اهمیت اجرای کیفی سنگ چین‌ها صحبت شده است و مصوباتی نیز در این باره داشته ایم، اما باز هم در بازدید‌ها مشاهده شده است که برخی سنگ چین‌ها پس از گذشت ۱۰ ماه تخریب شده اند که باید مورد بررسی قرارگیرد و با سازندگان برخورد جدی شود.

وی افزود: حتی اگر چنین پروژه‌هایی از نو نیز ساخته شود بازهم سبب بی اعتمادی مردم می‌شود تاثیرات روانی منفی بر آن‌ها خواهد داشت بنابراین باید با اینگونه موارد برخورد جدی شود تا از تکرار آن‌ها جلوگیری شود.

فرخ زاد خاطر نشان کرد: می‌توان مثل آسفالت که ضمانت اجرایی دارد برای سنگ چینی نیز ضمانت اجرایی ۵ ساله و حتی در صورت امکان ۴۰ تا ۵۰ ساله در نظر گرفت.

وی درباره صدور پروانه ها‌ی ساخت و ساز هم گفت: از سال گذشته به منظور ساماندهی صدور پروانه‌های ساخت و ساز خارج از حریم شهر‌ها و روستا‌ها، این موضوع به سازمان همیاری شهرداری‌ها واگذار شد.

انتهای پیام/ک

جلسه شورای فنی استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.