سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت طلب‌ها از رفتن شفر چه سودی بردند؟

باشگاه استقلال با جدایی وینفرد شفر تغییرات زیادی را شاهد بود و این اتفاق هنوز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر (سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران) برای برخی افراد نزدیک به باشگاه به یک سد محکم تبدیل شده بود و بیشتر تمایل داشت نفرات مورد علاقه خود را دراستقلال به کار گیرد و بعد از رفتن وی از باشگاه استقلال نزدیکان باشگاه برخی منتسبان به خود را در تیم استقلال مشغول به کار کردند.

برادر زاده اصغر حاجیلو یکی از نفراتی است که به واسطه عموی خود این روز ها حوالی باشگاه استقلال دیده می شود و همراه تیم استقلال برای بازی برگشت مقابل الهلال به امارات سفر کرد و سر وصدای زیادی به پا کرد چرا که بیژن طاهری در این سفر همراه استقلال نبود اما نفرات اضافه در ترکیب اعزامی دیده می شد.

فرزاد مجیدی برادر سرمربی موقت استقلال هم از جمله نفراتی است که بعد از رفتن شفر در استقلال دیده شده و احتمال حضور او در تمرینات پس از چند بار حضور غیر رسمی جدی شده است.

فرشاد ماجدی برادر میرشاد ماجدی عضو هیئت مدیره استقلال هم این روز ها نقش آنالیزور را برای استقلال بازی می کند و این موضوع بی ارتباط با دوستی او و فرهاد مجیدی سر مربی فعلی استقلال نیست.

استقلال این روزها باید خود را برای مقابله با سونامی فامیل بازی آماده کند و اگر غیر از این باشد فصل بعد هم اتفاقی نخواهد افتاد.


بیشتر بخوانید:

تیکه سنگین پدر صیادمنش به فتحی

منشا بخشیده شد

لیست بازیکنان مازاد استقلال تکذیب شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
کلا بزرگترین مشکل مربیای ایرانی که باعث میشه به درد نخورند و تیمای بزرگ دنبال مربی خارجی باشند یکی اینه که ایرانیا دنبال رفیق بازی میرند و افراد مناسب اطراف تیم کم میشه یکی هم اینکه همیشه دستیاراشون براشون رقیبند در نتیجه افراد قوی رو در کنار خودشون قرار نمیدند حتی خارجی هایی هم که توی ایران زیاد کار کردند از دستیار ایرانی تا حد امکان استفاده نمی کنند
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
ننگ بر فرصت طلبان که از هر آب گل آلودي ماهي ميگيرن به نفع خودشون
صادق
۱۸:۴۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
تنها فوتبال نیست من معلمهای زیادی را میشناسم که به هیچ عنوان شایسته این شغل حساس نیستند