سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست هم اندیشی و گفتگو پیرامون مسائل اقتصادی و نحوه کنترل و تنظیم بازار

نشست هم اندیشی و گفتگو پیرامون مسائل اقتصادی و نحوه کنترل و تنظیم بازار در کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نشست هم اندیشی و گفتگو پیرامون مسائل اقتصادی و نحوه کنترل و تنظیم بازار با حضور دادستان کرمانشاه و جمعی از مدیران اقتصادی و روءسای اتحادیه‌های صنفی استان برگزار شد.

تاکید بر همکاری متقابل اتحادیه‌ها و آحاد بازاریان برای ایجاد جو روانی و امنیت خاطر در مردم از سخنان صادقی دادستان کرمانشاه بود که خدمت رسانی به مردم در آستانه ماه مبارک رمضان را توفیقی الهی دانست و همگان را به مشارکت فعال در این امر فرا خواند.

صادقی ایجاد جو مهربانی وترویج اخلاق خوش وحسنه وپرهیز از توهین تندخویی را به اصناف توصیه کرد.

دادستان کرمانشاه ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار بازار و زنده کردن رسم‌های خوب وسنتی بازار راست گویی وامانتداری را در سر لوحه کار خود قرار دهند وی گفت جوانگرایی کمک به جوانان بازار ورعایت کردن قانون مکاسب را توصیه نمود دادستان کرمانشاه گفت سعی کنید که اندوخته‌های کسب شده روسای اتحادیه رابه جوانان منتقل شود تجربیات خوب خودرا به جوانان انتقال دهید و پیگیر کنید که مشکلات انهارا حل نمایید.

ادامه این مراسم تواءم شد با وداع و تکریم از خسروی یکی از قدیمی‌ترین و پاک دست‌ترین پرسنل شورای اصناف استان که پس از ۳۵ سال خدمت در سمت معاونت اجرایی شورای اصناف بازنشسته شد.

صادقی دادستان کرمانشاه، دارابی مدیرکل صمت، کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی، حاج مجتبی صفایی نماینده وزیر صمت در اتاق ایران و جمعی از روءسای اتحادیه‌های صنفی و اصحاب رسانه امروز در سالن شهدای اصناف برگزار کننده و شاهد گردهمایی و نشست بودند .

 

 

انتهای پیام/د

گفتگو پیرامون مسائل اقتصادی و نحوه کنترل و تنظیم بازار

 

برچسب ها: صنعت ، اصناف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.