سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضوری متفاوت از بانوان طلبه اصفهانی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری امین با تجلیل از ۶۰ اثر برگزیده به پایان رسید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان  با بیان این نکته که جشنواره امین به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد افزود: با توجه به پتانسیل ۷ هزار نفری طلاب خانم در استان این جشنواره به منظور کشف استعداد‌های فرهنگی و هنری طلبه‌های خواهر استان اصفهان در شاخه‌های ادبی، نمایشی و شفاهی برگزار شد.

وی بیان داشت: امیدواریم با برگزاری این جشنواره‌ها بتوانیم توانمندی طلاب خانم را در فضا‌های مختلف مجازی، واحد‌های دانش آموزی، خانوادگی و مذهبی کشف کنیم و در همین راستا پیام دین را بهتر به مخاطب برسانیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: این جشنواره در ابتدای بهمن ماه سال ۹۷ با فراخان عمومی به سراسر مدرسه‌های علمیه کلید خورد و فرصت سه ماهه برای ارسال اثار در نظر گرفته شد و داوری به مدت یک هفته انجام گرفت.

محمد قطبی با تاکید بر این نکته که جشنواره میزبان بخش ویژه‌ای مختص به شخصیت علمی و اجتماعی بانو مجتهد امین بود بیان داشت: جشنواره امین اولین جشنواره فرهنگی هنری ویژه خواهران طلاب استان اصفهان است که بیش از ۴۰۰ نفر شرکت کننده در بخش‌های مختلف را از ۳۹ مدرسه علمیه استان داشت که حدود ۸۵۶ اثر هنری و ۸۵ اثر شفاهی به دبیر خانه ارسال شده بود.
وی اظهار کرد: بیشترین شرکت کننده‌ها از مدرسه نرجس خاتون شاهین شهر، بیشترین تعداد اثر از مدرسه مجتهده امین با ۲۲۱ اثر و مدرسه کوثر در رتبه بعدی ۶۸ اثر به دبیر خانه ارسال شده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان این نکته که این جشنواره در چهار بخش برگزار شد افزود: رشته‌های هنر‌های ادبی با ۴۵۳ اثر، هنر‌های شفاهی با ۶۲ اثر، هنر‌های تصویری با ۱۰ اثر و هنر‌های تجسمی با ۳۹۳ اثر به جشنواره رسیده  است.

به گفته قطبی برای داوری آثار جشنواره از مدل غربالگری فرایندی استفاده شده که در نهایت از ۸۶۰ اثری که پذیرفته شده حدود ۶۰ اثر در اختتامیه این جشنواره به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

انتهای پیام/ی


جشنواره‌ای برای پرورش استعداد بانوان طلبه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.