سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات عنوان اول در حوزه اشتغال

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : این استان با پرداخت بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات عنوان اول در حوزه اشتغال را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از کسب مقام اول کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در حوزه اشتغال خبر داد و گفت : استان کرمانشاه با پرداخت بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان برای ۵۰۳۰ نفر عنوان اول در حوزه اشتغال را به خود اختصاص داده است.

وی گفت : اگر دستگاه‌های مختلف استان تلاشی همچون کمیته امداد داشته باشند مشکلات حوزه اشتغال استان حل و فصل خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه یادآور شد: در حوزه مشارکت‌های مردمی استان کرمانشاه با عملکرد ۷۲ میلیارد تومانی در حوزه‌های انفاقات، زکات، صدقات و … با توجه به شرایط استان به لحاظ منابع اقتصادی عملکرد قابل قبولی است.

وی به اقدامات شایسته کمیته امداد (ره) استان کرمانشاه در خصوص کمک به مناطق سیل زده اشاره کرد و افزود: در این راستا کمیته امداد سراسر کشور بیش از ۶ میلیارد تومان به استان‌های شمالی، خوزستان و لرستان کمک کردند که استان کرمانشاه پیشرو در خدمات رسانی بودند که جای تقدیر از مردم استان کرمانشاه دارد.

خدرویسی بیان داشت: سال گذشته بیمه پایه کلیه مددجویان که قبلاً کارت درمان داشتند با هماهنگی رئیس کمیته امداد کشور به بیمه سلامت انتقال پیدا کرد و دفترچه درمانی برای آن‌ها صادر شد.

وی با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: یکی از مقاطع زمانی حساس برای امداد در حوزه ایتام و اکرام ماه رمضان است که کمیته امداد در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای به اجرا می‌گذارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تعداد حامیان ایتام و محسنین استان کرمانشاه را ۲۰ هزار نفر اعلام کرد و بیان داشت: در استان ظرفیتی بیش از این تعداد داریم و امیدواریم بتوانیم تعداد حامی بیشتری جذب کنیم تا هر کدام از آن‌ها یک یا چند نفر را تحت پوشش قرار دهند.

وی همچنین گفت: در حوزه اطعام خیرین می‌توانند با پهن کردن سفره‌های آسمانی ایتام را مهمان خود کنند.

خدرویسی یادآور شد: کمیته امداد استان کرمانشاه آماده جمع آوری کمک‌های مردمی جهت تهیه سبد کالا برای نیازمندان است.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان را طرح مفتاح الجنه دانست و گفت: در این طرح مسئولین استانی با حضور در منازل مددجویان از نزدیک با مشکلات و کمبود‌های زندگی آن‌ها آشنا می‌شوند و در جهت مرتفع کردن برخی از آن مشکلات اقدامات شایسته‌ای انجام خواهند داد .

 

 

انتهای پیام/د

کمیته امداد امام خمینی عنوان اول در حوزه اشتغال

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.