سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تولید ملی باطل سحر تحریم‌هاست/ سپاه نقش تعیین کننده‌ای در انهدام گروه‌های ترویستی داشته است

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: راه حل فائق آمدن به تحریم‌های بین‌المللی، افزایش توان تولید ملی است.

محمود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تحقق شعار رونق تولید، گفت: تولید ملی باطل سحر تحریم‌هاست، راه حل فائق آمدن به تحریم‌های بین‌المللی، افزایش توان تولید ملی است.

وی افزود: مجلس در ادامه شعار‌های اقتصادی که ظرف چند سال اخیر از سوی رهبر انقلاب اعلام شده است اقداماتی را انجام داده و قوانین خوبی را از جمله رونق فضای کسب و کار و رفع موانع تولید اجرا کرده است؛ البته مجلس باید در اجرای این قوانین نظارت کند.

صادقی اظهار کرد: اگرچه تحریم تاثیرگذار است، اما معتقدم در بحث تولید بیش از عوامل خارجی، ضعف مدیریتی و عدم انسجام برخی از بخش‌های وزارتخانه‌های دولت دخیل هستند.

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه مبارزه با فساد در بحث تولید اثرگذار است، گفت: متأسفانه جدی نگرفتن بخش خصوصی یکی دیگر از عوامل اجرایی نشدن بحث تولید است، همچنین سیستم بانکی و مالیاتی پشتوانه تولید نیستند.

وی ادامه داد: سیستم بانکی باید پشتیبان تولید باشد، ما مالیات را از بخش تولید به بخش مصرف انتقال دهیم.

صادقی همچنین با اشاره به تروریستی خواندن سپاه از سوی آمریکا، گفت: قریب به چهار دهه است که دولت آمریکا تجهیز کننده و تأسیس کننده گروه تروریستی در منطقه بوده است.

وی اضافه کرد: آمریکا در جنگ سرد با همدستی دولت‌های آل‌سعود گروه‌های مختلف تروریستی را تشکیل داد، سپاه از طرفی نقطه مقابل و نقش تعیین کننده‌ای در انهدام گروه‌های ترویستی از گذشته تاکنون داشته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.