سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طبق اعلام مرکز ملی آمار؛

نرخ تولید برق نسبت به سال گذشته ٤.٧٤ درصد افزایش یافت

شاخص کل قیمت تولیدکننده بخش برق در سال ١٣٩٧ برابر با ١٢٦,٢٤ است که نسبت به سال قبل ٤.٧٤ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مرکز آمار؛ شاخص کل قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه ١٣٩٠، در سال ١٣٩٧ برابر با ١٢٦,٢٤ است که نسبت به سال قبل ٤.٧٤ درصد افزایش داشته است. شاخص قیمت بخش برق در سال ١٣٩٦، رقم ١٣١.١ بوده که نسبت به سال قبل از آن معادل ٨.٠٧ درصد کاهش داشته است.

شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه ١٣٩٠، در ساعات اوج بار، در سال‌١٣٩٧ برابر با ١٢٥,٧٨ است که نسبت به سال قبل ٦.٨٥ درصد افزایش داشته است. همچنین عدد شاخص مذکور در سال‌١٣٩٦ برابر با ١١٧.٧٢ بوده که نسبت به سال قبل ٥.١٧ درصد کاهش یافته بود.

بیشتر بخوانید: مرجعیت مرکز آمار ایران برای جلوگیری از ارائه آمار‌های غلط ضروری است


شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه ١٣٩٠، در ساعات میان بار، در سال ١٣٩٧ برابر ١٢٢,٥٩ است که نسبت به سال قبل ٣.٩٨ درصد افزایش داشته است. شاخص مذکور در سال ١٣٩٦ برابر با ١١٧.٩٠ بوده که نسبت به سال قبل ٧.٠٢ درصد کاهش یافته بود.

شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه ١٣٩٠، در ساعات کم بار، در سال١٣٩٧ برابر ١٣٥,٦٦ است که نسبت به سال قبل ٤.٦٩ درصد افزایش داشته است. همچنین عدد شاخص مذکور در سال ١٣٩٦ برابر ١٢٩.٥٦ بوده که نسبت به سال قبل ١٢.٤٨ درصد کاهش یافته بود.
 
برای مشاهده جزئیات خبر به فایل پیوست مراجعه کنید.
 
انتهای پیام/

جرئیات تغییرات نرخ تولید برق در سال گذشته اعلام شد

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.