سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقاط آسیب دیده از رانش زمین در محور ملکشاهی بازسازی می شود

در بازدید مهندس امینی معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت راه و شهرسازی ، پیگیری بازسازی نقاط آسیب دیده از رانش زمین محور ارتباطی ایلام به ملکشاهی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در این بازدید مهندس امینی معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت راه و شهرسازی و مهندس کرمی معاون امور عمرانی استانداری ایلام و مهندس کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از محور ایلام به ملکشاهی (محور دوم اربعین در استان) راهکار‌های تثبیت رانش زمین و بازسازی نقاط آسیب دیده از این مسئله مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امینی در این خصوص گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام چه قبل از جاری شدن سیل که اقدامات پیشگیرانه انجام داد و چه بعد از وقوع سیل که بلافاصله وارد عمل شد و راه دسترسی بخش ماژین را در کمترین زمان بازگشایی کرد موفق عمل کرد و هم اکنون نیز مشغول احداث پل موقت وحدت آباد می‌باشد.

راه‌های دسترسی طرفین پل و کوله‌های طرفین احداث شده و عرشه پل نیز تا هفته آینده به منطقه منتقل و کار نصب آن نیز حدود یک ماه زمان خواهد بردو تا یک ماه آینده شاهد برقراری ارتباط از طریق پل موقت وحدت آباد خواهیم بود و کار مطالعه پل اصلی وحدت آباد نیز انجام شده و با تامین اعتبار عملیات اجرایی پل اصلی نیز آغاز خواهد شد.

در این بازدید کرمی معاون امور عمرانی استانداری ایلام و کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کردند.

 

انتهای پیام/ع

پیگیری بازسازی نقاط آسیب دیده از رانش زمین

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.