سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاشایی: در این زمین نمی‌شود فوتبال بازی کرد

مربی پارس جنوبی جم، عملکرد تیم ذوب آهن را فراتر از لیگ ایران توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی پس از باخت تیمش مقابل ذوب آهن در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر نشد تا حسین پاشایی دستیار اول او به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

حسین پاشایی مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: از هواداران تیم پارس جنوبی و مردم جم عذرخواهی می‌کنم چرا که این نتیجه باعث دلخوری آن‌ها شد، اما تمام تلاش مان را برای بالا بردن نام پارس جنوبی کردیم.

او ادامه داد: اتفاقاتی این جا رخ می‌دهد و هیچکس هم دلش نمی‌سوزد. در این زمین نمی‌شود که تیمی برای فوتبال بازی کردن به میدان بیاید. در این زمین هیچ کاری نمی‌شود کرد. شانس هم اصلا دور و اطراف تیم ما نیست. در ۲ اتفاق گل خوردیم و نتوانستیم جبران کنیم.

او در خصوص تعویض‌هایی که تارتار در این بازی انجام داد افزود: شرایط تیم را تارتار خیلی بهتر از طرفداران می‌تواند ارزیابی کند. این تارتار است که در جریان تمرینات از نزدیک بازیکنان را می‌بیند. شرایط زمین و روحی روانی که بر تیم حاکم است مزید بر علت شد که نتوانیم توانایی خودمان را نشان دهیم.

پاشایی در خصوص تفاوت‌های تیمش با ذوب آهن تاکید کرد: بضاعت ما هم همین است و نمی‌توانیم تیم مان را با تیم ذوب آهن مقایسه کنیم. ذوب آهن تیمی دارد که ۲۴ بازیکن آن در جام باشگاه‌های آسیا بازی می‌کند و ساختار باشگاه ذوب آهن فراتر از لیگ برتر است. ما همه جوره از آن‌ها عقب بودیم، اما بازی بدی انجام ندادیم و نتیجه تساوی عادلانه بود.

انتهی پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.