سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش صلابت جمهوری اسلامی در اقامه نماز جمعه

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه صلابت جمهوری اسلامی رادر اقامه نماز جمعه دانست.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: نماز جمعه یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است که انشاءلله این جایگاه در ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی برای بصیرت افرینی و در صحنه نگاه داشتن مومنان همچنان تقویت شود و پایگاهی است که می‌تواند صلابت جمهوری اسلامی را به رخ کفار بکشد لذا باید بیشتر از گذشته قدر آن را بدانیم.

وی افزود: آیت الله جزایری شخصیت شایسته، برجسته، موثر، مجاهد، دانشوری است که قریب به نیم قرن در خوزستان و اهواز درخشید و ۴ نسل از فیوضات معنوی، بصیرت افرینی و سیره ناب اسلامی ایشان بهره‌مند شدند.

 حجت الاسلام علی اکبری تصریح کرد: تعبیر مقام معظم رهبری درباره آیت الله جزایری بسیار خاص است و ایشان آیت الله جزایری را فقیه بزرگوار نامیدند کسی که نماز جمعه در اهواز با ایشان شناخته می‌شود و یک امام جمعه شایسته و تراز در کشور محسوب می‌شود که با حضور ایشان مساجد استان حرمت یافتند و بنیه انقلاب، حوزه‌های علمیه استان وشبکه ائمه جمعه تقویت شد.

این مقام مسئول ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در منظومه ائمه حمعه استان ستاره قدر اول بودند که به عنوان یک چهره شاخص دارای روحیه جهادی، فضل، دانش و بی تکلفی از سوی مقام معظم رهبری برای ادامه راه برگزیده شدند.

انتهای پیام/م

نماز جمعه یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.