سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غاز عملیات گازرسانی به ۳۰۰ روستا

گفت: با بهره‌مندی ۳۵۰ روستا از نعمت گاز طبیعی عملیات گازرسانی به ۳۰۰ روستای جدید نیز آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی  گفت: ارتقاء کیفیت و بهره‌وری در انجام امور محوله یک مقوله مهم و اساسی است

وی افزود: کارگران شرکت گاز استان با خلاقیت، رعایت ایمنی و انضباط، حسن خلق، وظیفه‌شناسی و همکاری گام مؤثری را در راستای تحقق اهداف سازمانی این شرکت برمی‌دارند.

هاشمی تأکید کرد: ارتباطات قوی کارمندان در فضای داخلی و خارجی امری ضروری است و باید همیشه این ارتباط خوب و مؤثر در برخورد با ارباب رجوع و همکاران رعایت شود تا رضایتمندی حداکثری به دست آید.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: با تلاش جدی همه همکاران خوشبختانه سال گذشته سالی سرشار از خدمتگزاری برای شرکت گاز استان بود به‌طوری که این توفیق فراهم شد تا ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان را گازدار کنیم و با گازرسانی به ۴۹۲ روستا درصد گازرسانی روستایی را به ۶۱ درصد برسانیم.

وی گفت: توانستیم با گازرسانی به ۵۰۰ واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی مجموع واحد‌های صنعتی گازدار را به ۱۰۰۵ واحد برسانیم که امری بی‌سابقه در مقایسه با ۱۱ سال گذشته بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی ادامه داد: در سال جاری نیز نهضت گازرسانی در خراسان جنوبی ادامه خواهد یافت و درصورت تخصیص منابع کافی امیدواریم ضمن بهره‌مندی ۳۵۰ روستا از نعمت گاز طبیعی، عملیات گازرسانی به ۳۰۰ روستای جدید را نیز آغاز کنیم.

انتهای پیام / ط آ

نهضت گازرسانی در خراسان جنوبی ادامه می‌یابد

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.