سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دیده‌بان مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در مغرب تهدید به مرگ شد

رئیس دیده‌بان مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در مغرب از جانب یک تَشکل دانشجویی تهدید به مرگ شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی، احمد ویحمان، رئیس دیده بان مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در مغرب از جانب یک تَشکل دانشجویی معروف به جنبش فرهنگی آمازیغ تهدید به مرگ شد.

احمد ویحمان، فعال حقوقدان مغربی قرار بود در یک همایش دانشجویی درباره آرمان فلسطین در دانشکده دانشگاه شهر «بنی ملال» مغرب درباره اجرای پروژه «معامله قرن» سخنرانی کند، اما یک تَشکل دانشجویی معروف به جنبش فرهنگی آمازیغ او را تهدید کرد در صورتی که برای سخنرانی در این همایش وارد این دانشگاه شود در معرض خطر مرگ قرار خواهد گرفت.

ویحمان در ادامه این مطلب افزود: افرادی از اعضای تَشکل جنبش فرهنگی آمازیغ با تروریست خواندن او به مدیر کل دانشکده ابلاغ کرده اند ورود او به فضای دانشکده برای برگزاری این همایش به معنای مرگ اوست.

رئیس دیده بان مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در مغرب تصریح کرد: قرار بود این همایش بعد از ظهر پریروز سه‌شنبه برگزار شود.

مدیر دانشکده دانشگاه بنی ملال، کمیته برگزار کننده این همایش را برای توضیح دادن درباره ماجرای تهدید شدن ویحمان از سوی تَشکل دانشجویی جنبش آمازیغ فراخواند و اعلام کرد: سازمان دانشجویی پافشاری می‌کند که این همایش برگزار شود، اما تشکل جنبش فرهنگی آمازیغ با تهدید به قتل سخنران این همایش در برگزاری آن سنگ اندازی و مانع تراشی می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.