سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه یافتن برگزیدگان مسابقات مدهامتان به رویداد قرآنی اوقاف

دو نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان که بهترین عملکرد را داشتند به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف راه می‌یابند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدحسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی در جریان بازدید رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از روند برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، در نشستی خبری با خبرنگاران، گفت: از ویژگی‌های سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان که در مشهدالرضا (ع) در حال برگزاری است می‌توان به حضور قابل توجه نوجوانان قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور اشاره کرد.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۹۸ شرکت کننده در این دوره از مسابقات ۱۶۵ نفر از آن‌ها در گروه سنی ۷ تا ۱۶ سال هستند و این گروه سنی بخش عمده‌ای از شرکت‌کنندگان این رویداد قرآنی را شامل می‌شوند و ۱۳۳ نفر هم در گروه سنی ۱۶ تا ۳۰ سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی گفت: مراحل شهری و استانی این رویداد قرآنی در بهمن ماه و اسفند ماه سال گذشته در کلیه شهر‌ها و استان‌های کشور با حضور بیش از ۳۰ هزار شرکت‌کننده برگزار شد که از این تعداد ۲۹۸ نفر به مرحله کشوری راه یافتند و این رویداد طی روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه ۹۸ در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلید، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، اذان و نقاشی قرآنی برگزار شد.

عبداللهی با بیان اینکه ویژگی دیگر این جشنواره قرآنی اضافه شدن رشته نقاشی قرآنی برای گروه سنی زیر ۱۶ سال بوده که در ۴ موضوع داده شده انجام شد، افزود: در این رویداد قرآنی کارنامه آنلا‌ین رقابت‌کنندگان مقابل دید شرکت‌کنندگان و والدین آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: جوایز هر رشته مشخص شده که به همراه تندیس مسابقات به نفرات اول تا سوم هر بخش اهدا می‌شود و تعداد دو نفر از برگزیدگان که بالاترین نمره و بهترین عملکرد را داشتند که به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه راه می‌یابند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی گفت: اختتامیه این رویداد قرآنی از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۹۸ با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری در مجمتع فرهنگی آفتاب ولایت برگزار می‌شود.

انتهای پیام //ف. ک
برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.