وی اظهار داشت: وجود جنبه منفی در رسانههای نوین درست است، اما باید توجه داشت این رسانهها ابزاری هستند که از آن میتوانیم از آنها در بخشهای مختلف زندگی بسیار خوب و مفید استفاده کنیم.
وی افزود: ورود تکنولوژی به مناطق موجب ایجاد دگرگونی در ابعاد مختلف میشود و میتوان گفت، رسانههای نوین تک تک نهادهای اجتماعی ما را تحت تاثیر قرار خواهند داد.
پدر علم رسانه در ایران گفت: تغییرات، محصول ابزاری است که به صورت تکنولوژی وارد مناطق شده و تاثیر خود را میگذارد.
وی با اشاره به نقش رسانههای نوین در نهاد اقتصاد بیان کرد: نهاد اقتصاد در واقع با شکل گیری رسانههای نوین از حالت خودمصرف به حالت اقتصاد مبادله تبدیل میشود و در این اقتصاد از طریق تکنولوژیهای نوین، پا را از قلمرو مرزها فراتر خواهید گذاشت.
فرهنگی افزود: باید به این مهم بیندیشیم که رسانههای نوین چگونه فرآیند صادرات را برای ما تسهیل میکند.
وی با بیان اینکه رسانههای نوین در خدمت بشریت قرار دارد تا هستی خود را به راستی متصل کند، گفت: جهان بیشتر دارد به سمت اخلاقی شدن گرایش پیدا میکند و بی بند و باریها به تدریج تحت الشعاع اخلاق گرایی و فلسفه اخلاقی قرار میگیرد و رسانهها در این زمینه میتوانند نقش مهمی ایفا کنند.
انتهای پیام/س