سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از اساتید حوزه‌های علمیه استان قزوین

در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز معلم از اساتید حوزه‌های علمیه استان تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تجلیل از اساتید حوزه‌های علمیه استان گفت: استاد مطهری یکی از بزرگ‌ترین پرچم داران مبارزه با رژیم طاغوت بود و آثار ایشان امروز نیز در جنگ نرم راهگشا و تأثیرگذار است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: شهید مطهری در درس نهج‌البلاغه تحت تأثیر میرزا علی شیرازی قرار گرفت و مکتب میرزا علی شیرازی تأثیر به سزایی بر ایشان گذاشت و جا دارد ارتباط این استاد و شاگرد مورد مطالعه قرار گیرد چرا که کمک بسیار زیادی در ترویج نهج البلاغه خواهد کرد.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: باید قدردان معلمان فقید بزرگ استان نظیر آیت‌الله باریک‌بین، آیت‌الله مظفری، آیت‌الله صامت، آیت‌الله ابوترابی، آیت‌الله شالی، آیت‌الله مهدوی و علامه رفیعی باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به درگذشت مرحوم آیت‌الله اشکوری نیز اشاره کرد و گفت: ایشان عالمی مجاهد و مبلغ در عرصه‌های بین المللی بود و جایگاه علمی ویژه و ممتازی داشت.

وی با اشاره به شهادت روحانی همدانی به دست یکی از اوباش خاطرنشان کرد: این روحانی با مظلومیت به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه ضمن محکومیت اعدام ۳۷ فعال مدنی عربستان توسط آل سعود گفت: این جنایت نشانه‌ای از فروپاشی این نظام دیکتاتوری است.

انتهای پیام/ک

تقدیر از اساتید حوزه‌های علمیه به مناسبت گرامیداشت روز معلم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.