سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از ۱۴۳ معلم نمونه لرستانی

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: در جریان برگزاری برنامه‌های هفته معلم، ۱۴۳ معلم نمونه استانی، منطقه‌ای و کشوری لرستان تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: در جریان برگزاری برنامه‌های هفته معلم، ۱۴۳ معلم نمونه استانی، منطقه‌ای و کشوری لرستان تجلیل می‌شوند.

رضا زینی وند مقدم اظهار داشت: باتوجه به جشنواره‌های مختلفی که در طول سال داریم، عملکرد معلمان هم مورد توجه قرار می‌گیرد و هم تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی اخیر، در دو مرحله به صورت نمادین از معلمین تجلیل شد، تصریح کرد: یک بار در آستانه چهل سالگی انقلاب و در دهه فجر که از ۳۵۷ نفر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب تجلیل کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: یک بار هم در هفته بزرگداشت معلم در روز یکشنبه در محفلی از ۱۴۳ نفر از معلمین تقدیر می‌شود.

زینی وند مقدم با تاکید بر اینکه ۱۰۸ نفر معلم توانمند منطقه‌ای، ۲۰ نفر معلم برتر استانی و یک نفر هم معلم نمونه کشوری تجلیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: از ۵ ایثارگر، سه خانواده شهید و ۵ نفر از مدارس غیردولتی و ۵ نفر از بازنشستگان و یک پیشکسوت نیز تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار معلمان با مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب گفت: رهبری فرمودند امروز همه موفقیت‌های کشور در میادین علمی، تکنولوژی و … نتیجه کار و تربیتی است که آموزش و پرورش و معلمین انجام داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نکاتی را در خصوص سند تحول بنیادین فرمودند که بر اساس آن باید همه برنامه‌های این سند محور کار دستگاه تعلیم و تربیت باشد، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم منویات رهبر انقلاب را اجرایی کرده و اهداف مدنظر را در نظام آموزش و پرورش جاری کنیم.

انتهای پیام/ب

۱۴۳ معلم نمونه لرستانی تجلیل می‌شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.