سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روابط عمومی ها از رسالت اصلی خود باز مانده اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: روابط عمومی به بخش تبلیغات تبدیل شده اند و از رسالت اصلی خود که باید حافظ منافع دستگاه های اجرایی و مردم باشند، بازمانده اند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ حسین خوش اقبال در اولین نشست و انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی های استان کردستان گفت: روابط عمومی ها، مشاوران امین مدیران هستند و علیرغم همه محدودیت و تنگناها جایگاه خاص و ویژه ای دارند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی میان مردم و دستگاه های اجرایی هستند، ادامه داد: روابط عمومی ها باید حافظ منافع دستگاه های اجرایی و مردم باشند، ولی بعضی بی توجهی ها باعث شده که این بخش مهم از ادارات عملا به بخش تبلیغات تبدیل و از رسالت اصلی خود باز بماند.

خوش اقبال کاهش فاصله میان مردم و دستگاه های اجرایی را از دیگر رسالت های روابط عمومی ها اعلام کرد و اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ با مردم، عامل افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد بیشتر مردم به نظام خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به وجود محدودیت ها و مشکلات در کشور و استان اشاره کرد و گفت: دشمنان مشغول پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه هستند و وظیفه ماست که خدمات نظام را برای ایجاد نشاط در جامعه ارائه دهیم.
وی اضافه کرد: بیان نکردن اقدامات دولت و نظام یک ظلم بزرگ است و روابط عمومی ها وظیفه دارند با تولید خبر درست و ارتباط گسترده با رسانه ها نسبت به انتشار آن در فضای جامعه اقدام کنند.

وی تاکید کرد: استاندار کردستان بر تقویت جایگاه و شان روابط عمومی ها تاکید و اعتقاد دارند بدنه کارشناسی روابط عمومی ها باید تقویت شود.

انتهای پیام/ع

بیان نکردن اقدامات دولت ظلم بزرگی است

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.