سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مرکز غربالگری سرطان در اسلام آباد غرب

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد غرب گفت: مرکز غربالگری سرطان در اسلام آباد غرب راه اندازی می‌شود و به همین منظور سازمان بهداشت جهانی یکسری دستگاه‌های اندسکوپی، سونوگرافی را در اختیار این مرکز قرار می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد غرب در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: سازمان بهداشت جهانی براساس نظریه‌هایی که دارد و با توجه به منابع و توانمندسازی اجتماع و همچنین شعار امسال که «مراقبت‌های بهداشتی راهی برای پوشش همگانی سلامت» است طرحی را آغاز کرد که در آن ابتکارات جامعه محور دارای ۴ رکن؛ توانمند سازی زنان، شهر سالم، روستای سالم و نیاز‌های اساسی توسعه است.

وی افزود: مرکز غربالگری سرطان در اسلام آباد غرب راه اندازی می‌شود و به همین منظور سازمان بهداشت جهانی یکسری دستگاه‌های اندسکوپی، سونوگرافیرا در اختیار این مرکز قرار می‌دهد؛ این مرکز ۶۰۰ متر زمین لازم داشت که در سطح شهر موجود نیست و نهایتا مرکز در زیر زمین فاز دوم بیمارستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی  بیان کرد: شش مرکز غربالگری سرطان در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود که به ترتیب این مراکز در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه و شهرستان‌های صحنه، جوانرود، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب آغاز به کار خواهند کرد.

محمد رضا نادری ادامه داد: نقشه معماری فاز یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی تایید گردیده و در حال ورود به مراحل فاز دوم است.

مدیر بهداشت و درمان شهرستان افزود: باهمت خیرین و کمک وزارت خانه این بیمارستان به خوبی پیش خواهد رفت.

انتهای  پیام/ز

شش مرکز غربالگری سرطان در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود

برچسب ها: درمان ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.