معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت:بیمارستان اسلام آباد غرب با ۱۳۲ تخت فعال ۱۵هزار نفر بستری و ۲۲۰ هزار مراجعه به اورژانس از مراکز مهم درمانی استان است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، روشنی معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت:بیمارستان اسلام آباد غرب با ۱۳۲ تخت فعال و‌۷۵ درصد اشغال تخت، ۱۵هزار نفر بستری و ۲۲۰ هزار مراجعه به اورژانس از مراکز مهم درمانی استان است که بیش از ۴۹ متخصص در آن به مردم خدمت می‌کنند.
وی افزود: راه اندازی بخش ام آر آی، مرکز غربالگری سرطان و مرکز پزشکی هسته‌ای از برنامه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی در این شهرستان است.

شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  گفت: پروژه بهداشتی در شهرستان افتتاح شده و ۱۹پروژه آماده برگزاری مناقصه است.

وی بیان کرد : پیشرفت خوب در سامانه سیب، پوشش بیمارس‌های واگیر، مرگ مادران باردار فشار خون و‌دیابت غربالگری بیماری‌های قلبی و بهبود تغذیه فعالیت‌های خوبی در اسلام آباد صورت گرفته است.

ایمانی معاون فنی  دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: بسیاری از مراکز درمانی مورد نیاز در این شهرستان احداث و یا بازسازی شده است و هزینه لازم‌جهت دیوارکشی مراکز در اختیار شبکه قرار خواهد گرفت این معاونت برای توسعه بیشتر خدمات، ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان و اعتبارات لازم شهرستان را کمک خواهد کرد:

محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم  پزشکی کرمانشاه گفت:دستگاه ام آر آی برای شهرستان خریداری شده و پس از ایجاد مکان مناسب در اسرع وقت نصب خواهد شد و یک دستگاه سی تی اسکن نیز در سال جاری به شهرستان وارد می‌شود.

وی افزود:سال گذشته یک دستگاه سونو اکو دو پروبه به شهرستا‌ن اختصاص یافت و در صورت راه اندازی مرکز غربالگری سرطان، یک دستگاه سونوگرافی دیگر در شهرستان اسلام آباد راه اندازی می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

راه اندازی بخش ام آر آی، مرکز غربالگری سرطان در اسلام اباد غرب 

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.