سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۲/۱۱

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

7571...0915: سلام باشگاه خبرنگاران جوان خسته نباشید شما را به خدا به مسؤلین بگید یک فکری برای گرانی بکنید به فکر بدبخت بیچاره ها باشید.

 

9387...0935: می شود پیگیری کنید که چرا درمانگاه  15شعبان واقع در خیایان17 شهریور با وجود مراجعین زیاد فاقد دستگاه کارت خوان است
ممنون میشم.

 

2718...0913: سلام بکایی هستم ازاصفهان. ای دولتمردان نظام سهمیه بندی سوخت خوبه اما اگرصداقت و راست می گویید جلوی قاچاق سوخت را در نوارهای مرزی با جدیت انجام دهید.

 

9817...0938: سلام میشه بررسی کنید تبلیغ سردوش سوبان و لوسیون موی بهاره در طول روز چند بار پخش می شود؟ واقعا دیگه عصبی کننده شده...ممنون

 

5424...0922: ما مردم این عملکرد رسانه را هیچ وقت فراموش نمی کنیم که برای توجیه غیرمنطقی افزایش قیمت سوخت دربازار انحصاری ما و مقایسه ها و گزارش های غیرحرفه ای از کشورهای دنیا با حذف شرایط خودرو در آن کشورها که وارداتش آزاد با تعرفه جهانی استفاده می کنند بدون گفتن سرانه شان حقوقشان جای سوال و شگفتی. همین رانت انحصار دو خودرو باعث گرانی در تمام بخش هاشد ولی رسانه چه کرد.

 

2827...0939: سلام و عرض ادب. نرخ ترمیم هر دندان برابر با تبدیل وزن دندان به طلاست . دندانپزشکان محترم زیر کفششان را هم نگاه کنند.

 

2854...0917: سلام لطفا اطلاع دهید که سودسهام عدالت کارکنان شاغل دولت کی پرداخت میشود. تمام دهک های مختلف جامعه گرفتند الا ما کارکنان دولت چه گناهی کردیم.

 

8062...0911: سلام.این تبلیغات قبل هر برنامه درحین پخش دو سه بار بعد هربرنامه همین چند تا توهمه کانالها یعنی چیز دیگه ای نداریم برای تبلیغ یعنی این سردوش وکفش و تابه اینقدر مهمه چیزای آموزشی در هر موضوعی درست کنین زباله و تفکیکش تمیزی جنگل تا مردم مثل حمام میرن سردوش یادشون میاد بیرون میرن یادشون بیاد زباله نریزن محیط زیست داره نابود میشه.

 

4431...0919:با سلام و خسته نباشید خواهشا این مورد را رسیدگی کنید الان چند روز است که ایران خودرو برنامه فورش فوری برای تنظیم بازار گذاشته و توی سایت قید کرده ساعت ده صبح اما من به شخصه توی این چند روز موفق نشدم چرا دروغ به مردم میگن خواهش میکنم خواهشا رسیدگی کنید با تشکر.

 

9671...0915: سلام تو را خدا به آموزش پرورش سیستان و بلوچستان بگید با توجه به گرمی هوا و بلندی روزها و اینکه کتابهای درسی بچه ها هم تمام شده..مدارس دخترانه دوره اول رو تعطیل کنند. چون دختران پایه سوم ابتدایی امسال سال اولی هست که می خواهند روزه بگیرند اذیت می شوند. و اینکه خاطره بدی براشون از ماه مبارک نشه..ممنون اجرتون با خدا.

 

5923...0914: سلام لطفا پیگیری کنید چرا قبول شدگان آزمون استخدامی سال ۹۶ قوه قضاییه هنوز به کارگیری نشدند.

 

4511...0921: سلام حدود دو ساله که شهر یاسوج کارخانه آسفالت مربوط به شهرداری خرابه هیچ خیابانی آسفالت نشده است. در صورتی که طی این دو سال من ایرانی هر چه مراجعه می کنم هیچ نتیجه ای نمیگیرم.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.