سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به میزبانی کرمانشاه؛

آغاز مسابقات سایبری فتح پرچم منطقه غرب کشور

دومین دوره مسابقات سایبری فتح پرچم منطقه غرب کشور امروز (یازدهم اردیبهشت) با حضور ۳۰ تیم از سراسر کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز بکار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حامد منکرسی مدیرمرکز تخصصی آپا دانشگاه رازی  با اشاره به برگزاری دو روزه  مسابقات سایبری فتح پرچم منطقه غرب کشورگفت: ۳۰ تیم از استان‌های: کردستان، لرستان، فارس، اصفهان، تهران و کرمانشاه  در دو بخش امنیت سایبری حوزه صنعتی و غیر صنعتی شرکت می کنند.

وی گفت: رقابت بخش صنعتی روز اول و بخش غیرصنعتی در روز دوم مسابقات خواهد بود و در هر روز از مسابقات ۱۵ سوال به تیم‌ها ارائه می‌شود که با پاسخ به هر سوال وارد مرحله بعدی خواهند شد و در پایان هر تیم که سریعتر به همه سوالات پاسخ دهد و پرچم را فتح کند، به عنوان تیم برگزیده انتخاب می‌شود.

وی امنیت وب، امنیت شبکه، رمزنگاری، مهندسی معکوس و جرم یابی دیجیتال را پنج موضوع مسابقات بخش غیرصنعتی عنوان کرد.

منکرسی یادآور شد: طبق رایزنی که با پارک علم و فناوری استان صورت گرفته، نفرات برگزیده این مسابقات مورد حمایت این نهاد قرار گرفته و جذب آن خواهند شد.

وی در پایان برگزاری لیگ فتح پرچم را از برنامه‌های جانبی این مسابقات اعلام کرد و افزود: این بخش که شرکت عموم مردم در آن آزاد است، در ظهر روز دوم مسابقات برگزار می‌شود و به نفرات اول و تا سوم آن جوایزی اهداء خواهد شد.

انتهای  پیام/ز


برگزاری لیگ فتح پرچم در کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.