سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران خبر داد؛

۵ هزار و ۵۰۰ شغل در جریان سیل آسیب دیدند

عظیمی گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ شغل در جریان سیل آسیب دیدند و ۲۵۰ میلیارد تومان لازم است که این شغل‌ها بازیابی شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ماشالله عظیمی عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران  اظهار کرد: اتاق‌های تعاون استان‌های سیل زده بعد از وقوع سیل ستاد‌هایی را تشکیل دادند.
 
وی با بیان اینکه در مرکز ستاد مشترکی بین وزارت تعاون، اجزای اقتصادی آن و اتناق تعاون تشکیل شد، افزود: به غیر از کمک‌های میدانی و محیطی ۱ الی ۲ کاروان پراکنده نیز به استان‌های سیل زده اعزام شده اند.
 
عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران  گفت: ارزش کاروانی که اخیرا به مناطق سیل زده اعزام شد ۴۵ میلیارد ریال بود.
 
 عظیمی با بیان اینکه این کاروان از سوی اتحادیه‌ها، اتاق‌های تعاون استان‌ها و بعضی از اجزای وزارت تعاون آماده شده بود، ادامه داد: تمام اقلام ضروری به مناطق سیل زده گلستان، خوزستان و لرستان ارسال شدند.
 
عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران  تصریح کرد: وضعیت آخیر اقلام مورد نیاز از استان‌های سیل زده دریافت شده که اقلام غیر ضروری ارسال نشود.
 
وی با بیان اینکه تا کنون ۱۰۰ میلیارد ریال به این مناطق کمک شده است، افزود: ارزش ریالی کالا‌های ارسالی روزهای گذشته هم ۴۵ میلیارد تومان است.
عظیمی ادامه داد: برخی از تعاونی‌های آسیب دیده به مناطق سیل زده دیگر نیز کمک کرده اند.
 
وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۰۰ شغل در جریان سیل آسیب دیده اند، افزود: ۲۵۰ میلیارد تومان لازم است که این شغل‌ها بتوانند بازیابی شوند.
 
عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران گفت: بخش تعاون سعی کرده است از تمام ظرفیت‌های مردمی برای کمک به تمام مناطق سیل زده استفاده کند.
انتهای پیام/
برچسب ها: وزارت کار ، تعاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.