سرپرست اداره کل توسعه تعاون وزارت کار خبر داد:

رتبه بندی اتاق های تعاون کشور تا نیمه نخست سال 94

سرپرست اداره کل توسعه تعاون گفت:اتاق های تعاون کشور براساس ظرفیت ها و امکانات شناسایی و رتبه بندی می شوند تا براین اساس اختیارات بیشتری به اتاق ها محول شود

پیمان بابا خانلو سرپرست اداره کل تعاون وزارت کار در گفت و گو با خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به طرح رتبه بندی اتاق تعاون اظهار کرد:اتاق های تعاون براساس ظرفیت ها و توانمندی ها شناسایی و رتبه بندی می شوند تا اختیارات بیشتری به منظور مساعدت به بخش تعاون به اتاق ها واگذار شود و هرچه بیشتر در جهت توانمندی تعاونی ها گام برداریم. 


وی با اشاره به تعداد اتاق های تعاونی گفت: در حال حاضر 45 اتاق تعاونی در کشور فعالیت می کنند که تا نیمه نخست 94 طرح رتبه بندی آن ها اجرا می شود .


سرپرست اداره کل توسعه تعاون با اشاره به دیگر مزایای این طرح افزود: واگذاری مسئولیت براساس توانمندی اتاق ها علاوه  بر گسترش حیطه اختیارات یکی دیگر از مزایای طرح رتبه بندی محسوب می شود. 


وی ادامه داد:اتاق تعاون پارلمان بخش تعاون محسوب می شود که تعاونی های شهرستان و اتحادیه کشور اتاق تعاون را شکل می دهند وخدمات اتاق بازرگانی در بخش خصوصی را عهده دار هستند .


باباخانلو در پایان گفت : براساس قانون جدید و اصلاحیه قانون تعاون، بخشی از وظایف براساس قانون اصل 44 به آن ها واگذار می کنیم و در تلاش هستیم براین اساس طرح رتبه بندی را اعمال کنیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار