سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هرمزگان میزبان سومین جشنواره ملی پویا نمایی و برنامه‌های عروسکی می‌شود

سومین جشنواره ملی پویا نمایی و برنامه‌های عروسکی ایران در هرمزگان برگزار می‌شود.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،گفت:سومین جشنواره ملی پویا نمایی و برنامه‌های عروسکی ایران در هرمزگان برگزار می‌شود.
وی افزود: طبق تفاهم نامه‌ای که بین سازمان صدا و سیما و استانداری هرمزگان منعقد شد این جشنواره نیمه دوم سال آینده در هرمزگان برگزار می‌شود.
استاندار هرمزگان برگزاری این جشنواره را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت هاو توانمندی‌های استان و توسعه ترویج گردشگری عنوان کرد.

فریدو ن همتی با تاکید بر ضروت تبلیغات و اطلاع رسانی مناسبی برای برگزاری این جشنواره در رسانه‌ها افزود:برگزاری سومین جشنواره ملی پویا نمایی و برنامه‌های عروسکی در هرمزگان سبب توسعه نشاط اجتماعی می‌شود.
سید عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی ایران با هدف کمک به رشد و بالندگی پویانمایی در کشور وایجاد رقابت سازنده بین هنرمندان، دیده شدن آثار فاخر در سطح ملی و هم افزایی ظرفیت‌های متعدد برگزار می‌شود..
وی بااشاره به انتخاب استان هرمزگان به عنوان میزبان این جشنواره به دلیل ظرفیت‌های متنوع و جاذبه‌های گردشگری افزود: یکی از محور‌های برگزاری این جشنواره خلیج فارس است.
سید عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: در این جشنواره علاوه بر مراکز صدا و سیما‌های استانی همه بخش‌های خصوصی نیز می‌توانند شرکت کنند که این امر سبب شناسایی و معرفی نیرو‌های بااستعداد، حرفه‌ای و تحصیل‌کرده کشور در حوزه پویانمایی و توسعه این صنعت می‌شود.
دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیون همزمان با هفته فرهنگی و هنری استان کرمانشاه در اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شد که حدود ۸۰۰ نفر از هنرمندان و برنامه‌سازان رسانه ملی در آن حضور خواهند داشت.
انتهای پیام /ر

برگزاری  جشنواره ملی پویا نمایی و برنامه‌های عروسکی درهرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.