سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیدو شادی به دل های کودکان سیل زده باز می گردد

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: گروه امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کرمانشاه برای ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان سیل زده به راهی این مناطق شدند.

مدیر کل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، با اشاره به اعزام  پیک امید کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برای امداد فرهنگی به کودکان و نوجوانان سیل‌زده در استان لرستان گفت:این گروه  شامل مربیان فرهنگی، هنری و ادبی است.

مهناز فتاحی بیان کرد : این گروه با هدف اجرای نمایش‌های شاد عروسکی، فعالیت‌های هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان سیل‌زده، کرمانشاه را به مقصد شهر‌های سیل‌زده استان لرستان ترک کرد.

وی با اشاره به آسیب پذیری کودکان در حوادثی که رخ می دهد گفت: با وقوع حادثه سیل در استان لرستان و تخریب خانه‌های هم‌وطنانمان در شهر‌های مختلف این استان، توجه ویژه به کودکان و نوجوانانی که در معرض آسیب‌های ناشی از این حادثه تلخ قرار گرفته‌اند، یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده است.

فتاحی بیان کرد:هدف ما لبخند شادی و رضایت بر لب کودکانی است که این روزها سخت خوش حوادث تلخ شده اند تا بتوانیم با ایجاد شور و نشاط  استرس و اضطراب آن ها را تا حدی از بین ببریم  به زندگی عادی برگردندو تصویر های نا خوشایند را از ذهن خود پاک کنند.


وی با بیان اینکه در زمان زلزله گروه های شادی آفرینی حضور فعالی در بین کودکان داشتند گفت: با توجه به تجربه حادثه زلزله در کرمانشاه و اهمیت روحیه کودکان و نوجوانان در تلاشیم که بتوانیم شادی را در مناطق سیل زده ایجاد کنیم و بر همین اساس کتابخانه شماره یک سیار روستایی کانون استان کرمانشاه نیز گروه اعزامی پیک امید را در سفر به استان لرستان همراهی می‌کند.

انتهای  پیام/ز


اعزام گروه های فرهنگی کانون پرورش فکری به مناطق سیل زده 

برچسب ها: سیل ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.