سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رئیس جمهور در همدان

پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان

 در سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت توسط صندوق نوآوری وشکوفایی به این شرکت ها پرداخت شد.
ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با بیان اینکه فروش شرکت های دانش بنیان در کشور در سال گذشته به بیش از ۸۰ هزار میلیارد تومان رسید گفت: تعداد شرکت های دانش بنیان در کشور از ۴ هزار و۳۵۰ شرکت رسیده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در در حاشیه بازدید از دستاوردها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری همدان گفت:شرکت های دانش بنیانی که اقلام تحریمی و وارداتی مورد نیاز کشور را تولید کنند به صورت ویژه حمایت می شوند.

ستاری افزود : برای صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان هم تسهیلات وکمک های مالی بسیار مناسبی فراهم شده است که این حمایتها علاوه بر کمک های مالی شامل کمک های بلا عوض برای گرفتن استانداردهای ای سی ، ثبت اختراع در خارج از کشور و شرکت در همایش ها ونمایشگاههای بین المللی است.

وی با اشاره به اینکه معاون علمی و فن آوری رییس جمهور همچنین از توسعه زیست بوم کار آفرینی در دانشگاهها ومراکز پژوهشی کشور از طریق کارخانجات نوآور هم خبر داد وگفت : نخستین کارخان نوآور کشور تا یک ماه آینده افتتاح می شود.

انتهای پیام/ا

فروش شرکت های دانش بینان در کشور در سال گذشته به بیش از ۸۰ هزار میلیارد تومان رسید

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.