سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد وزیر اطلاعات از فضاسازی و دامن‌زدن به فضای روانی جامعه در شبکه مجازی

‌وزیر اطلاعات با انتقاد از فضاسازی و دامن زدن به فضای روانی در شبکه مجازی گفت: انتظار ما عدم انعکاس و نشر توهین و دروغ‌پردازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی واجا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با بیان این که جامعه مولد، نیازمند برخورداری از ارزش‌های الهی و اخلاق کریمانه است که باید در جامعه حکمفرما شود، به حوادث طبیعی رخ داده در کشور اشاره کرد و افزود: صبر در برابر مصائب، اثرات در مقابل فجایع را کاهش می‌دهد و اکنون نیز باید با تأسی از روایات و آیات الهی، مردم را به خویشتن‌داری دعوت کنیم.

‌وزیر اطلاعات با انتقاد از فضاسازی و دامن زدن به فضای روانی در شبکه مجازی گفت: انتظار ما عدم انعکاس و نشر توهین و دروغ‌پردازی است.

علوی با اشاره به برخی شایعه‌پراکنی‌ها، دروغ‌پردازی‌ها و لگدکوب کردن ارزش‌های جامعه در فضای مجازی افزود: رعایت اخلاقیات و پایبندی به ارزش‌ها و تحکیم وحدت آحاد جامعه، انتظار مسئولان است.

‌وزیر اطلاعات با بیان این که در شرایطی که دشمن در صدد اختلاف‌افکنی است و برخی افراد نیز به آن دامن می‌زنند، یادآور شد: باید واقعیات را بیان کرد و ضمن بازگو کردن انتقادات، از تلاش‌های خدمتگزاران مردم در دولت و دیگر دستگاه‌ها نیز سخن گفت؛ چراکه فشار‌ها ناشی از تحریم و دشمنی بدخواهان نظام است.

‌علوی با اشاره به عملکرد دولتمردان در مهار تورم و گرانی در چند سال اولیه دولت افزود: تقویت حمایت‌های مردمی از مسئولان خدمتگزار در این برهه از زمان امری ضروری است.

‌وزیر اطلاعات در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیران و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان زنجان، مدیرکل جدید این استان را معرفی و منصوب کرد.

انتهای پیام/پ

سفر وزیر اطلاعات به زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.