امروز جنگ دشمنان با نظام اسلامی در حوزه اقتصادی استوزیر اطلاعات گفت: در یک سال گذشته با رصد های اطلاعاتی 21 هزار میلیارد تومان از بیت المال از مفاسد اقتصادی بازگردانده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان زنجان با اعلام اینکه امروز جنگ دشمنان با نظام اسلامی در حوزه اقتصادی است گفت: همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ خوداتکایی و توجه به پتانسیل های داخلی محور اصلی مبارزه با جنگ اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی با یادآوری اینکه فعالان اقتصادی کشور در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند گفت: با حمایت از بخش تولید می توان از کالای ایرانی حمایت کرد.

وی با بیان اینکه نیاز امروز کشور سلامت اقتصادی است گفت: وزارت اطلاعات در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی همچون؛ قاچاق کالا ،رانت خواری ، فرار مالیاتی و احتکار کالا ایستاده است.

وزیر اطلاعات با اعلام اینکه در یک سال گذشته با رصد های اطلاعاتی 21 هزار میلیارد تومان از بیت المال از مفاسد اقتصادی بازگردانده شده است افزود: امنیت اقتصادی، حمایت از کالای ایرانی را در پی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با یاد آوری اینکه بدخواهان نظام با سیاه نمایی های گوناگون در پی ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی هستند گفت:با همدلی و اتحاد ، نقشه شوم دشمنان همواره نقش بر آب شده است.

وی مودت و همدلی بین مردم و مسئولان حول محور ولایت فقیه را رمز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

انتهای پیام/ن

 

وزیر اطلاعات در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۲ دی ۱۴۰۰
عالی