سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پیامی؛

مجمع طلاب دانشگاه امام صادق(ع) شهادت مظلومانه طلبه همدانی را تسلیت گفت

مجمع طلاب دانشگاه امام صادق در پی شهادت مظلومانه روحانی همدانی حجت الاسلام قاسمی پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع طلاب دانشگاه امام صادق در پی شهادت مظلومانه روحانی همدانی حجت الاسلام قاسمی پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام  به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم  یرزقون (آل‌عمران 169)

با ریختن خون عزیز ما، تایید شد انقلاب ما. این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندش به این خونریزیهاست، بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. امام خمینی (ره)

خبر شهادت جناب حجت‌الاسلام آقای مصطفی قاسمی از طلاب فاضل شهر همدان، باعث تأثر و ناراحتی هر انسان می‌شود، هر چند شهادت افتخار روحانیت و علماء و شاگردان و تربیت یافتگان مکتب امام صادق علیه الاسلام در حوزه‌های علمیه می‌باشد.

روحانیت از گذشته تا الان در کنار مردم، برای خدمت به مردم عزیز کشور ایران اسلامی حاضر بوده است و در این راه سخت و پر فراز و نشیب، از تبلیغ و ترویج معارف اسلام ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله تا حضور جهادی در مناطق مختلف کشور، از جان و دل مایه گذاشته است و جان خود را در کفه اخلاص قرار داده است و با ایثار از خود گذشتگی در این مسیر قدم گذاشته و افتخارش شهادت در این راه می‌باشد.

ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف به مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، مراجع عالیقدر تقلید، علماء، فضلا و خانواده این شهید مظلوم و گرانقدر ضمن محکوم نمودن این ترور و به شهادت رساندن این روحانی والا مقام، از مسئولین قضایی و انتظامی تقاضامندیم که با عاملین این حادثه جانسوز و افرادی که در فضای مجازی تحریک کننده این ترور بوده‌اند برخورد جدی و قاطع بشود و نظارت بیشتری بر فضای مجازی داشته باشند تا منحرفین و معاندین عرصه جولان و ناامنی را در کشور نداشته باشند و عده‌ای هم به اسم سلبریتی متأسفانه در این آلودگی‌ها و ناهنجاری‌ها کمک کننده نباشند تا از اینگونه حوادث جلوگیری شود.

در آخر، بار دیگر شهادت این روحانی جلیل‌القدر همدانی را به حوزه‌های علمیه و علمای معظم همدان و خانواده ایشان تسلیت عرض می‌نماییم و امیدواریم همواره بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان باشیم و از درگاه خداوند متعال علو درجات و محشور شدن با شهدای والا مقام دشت کربلا و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام را برای ایشان خواستاریم. ان‌شاءالله

مجمع طلاب دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

۹ اردیبهشت ۹۸ – ۲۳ شعبان المعظم  ۱۴۴۰ »

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید ، شهادت ، طلبه ، احزاب ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.