شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تغییر نام «پارلمان اصلاحات» به «مجمع عالی اصلاح‌طلبان» تصویب شد

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از تغییر نام پارلمان اصلاحات به مجمع عالی اصلاح‌طلبان خبر داد.

تغییر نام پارلمان اصلاحات قطعی شده استاحمد شریف، دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره تغییر نام پارلمان اصلاحات گفت: البته در بحث نام‌گذاری خیلی حساسیت وجود ندارد چرا که از روز اول هم بحث روی این موضوع بود که ما اسم این نهاد را پارلمان اصلاحات گذاشته و یا نام دیگری انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات قرار شده تا نام اصلی این نهاد مجمع عالی اصلاح طلبان و داخل پرانتز پارلمان اصلاحات قرار داده شود اما باید گفت که این دو از نظر ماهیت هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

شریف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا پس از تغییر نام وظایف این نهاد نیز تغییر می‌کند؟» گفت: به هیچ عنوان در صورت تغییر نام مسئولیت این تشکل تغییر نخواهد کرد و همان طور که عرض کردم از روز اول اعضا خیلی پافشاری روی نام خاصی نداشتند بلکه مهم تصویب این نهاد بود که تا امروز از عنوان پارلمان اصلاحات استفاده شده است.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره چرایی تغییر نام پارلمان اصلاحات گفت: همان طور که می‌دانید به این سبب که پارلمان تداعی یک نهاد رسمی را می‌کند برخی‌ها معتقد بودند اگر نام این نهاد بشود مجمع عالی اصلاح طلبان بهتر است، اما از هر دو نام پارلمان اصلاحات و مجمع عالی اصلاح طلبان استفاده خواهد شد.

وی همچنین درباره قطعی شدن این تغییر نام بیان کرد: این تغییر نام قطعی و داخل شورای هماهنگی مصوب شده است و جزء مواد اولیه اساس نامه پارلمان اصلاحات است.

شریف ادامه داد: هنوز در سال جاري جلسه‌ای برای تصويب مواد باقيمانده طرح پارلمان اصلاحات تشکیل نشده و فقط شورای هماهنگی یک جلسه تشکیل داده که در آن هم فرصت نشد تا در اين باره بحث شود جلسه آتی هم در یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد ومواد باقی مانده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیرکل حزب همبستگی خاطر نشان کرد: نزدیک ۹ ماده (که بیشتر آنها چالش برانگیز بود) تصویب شده و ماده‌هایی هم که باقی مانده است به نظر زمان زیادی را به خود اختصاص نخواهند داد. حدس من این است که ظرف یک الی دو جلسه آینده باقی مانده مواد اصلاحات هم تصویب خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
تمام مشکلات کشور از شماهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
تمام مشکلات مردم حل شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار