سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴.۵ هزار طرح اشتغال ویژه مددجویان در سیستان وبلوچستان اجرا شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار و ۵۰۱ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۷۹۸ میلیارد ریال در قالب طرح مشاغل خانگی و خوداشتغالی ویژه مددجویان این نهاد پارسال در استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،رمضان پودینه اظهار داشت: طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد برای توانمندسازی افراد تحت حمایت از محل منابع اعتبارات قرض الحسنه بانک‌ها، صندوق امداد ولایت، بند ب تبصره ۱۶، اعتبارات روستایی و تسهیلات بانک مهر ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۴۸ هزار و ۵۳۵ نوبت سرکشی و نظارت از طرح‌ها توسط کارشناسان فنی اشتغال کمیته امداد امام (ره) در تمام شهرستان‌های سیستان و بلوچستان انجام شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نظارت‌های مستمر توسط کارشناسان حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد باعث شده طرح‌های اشتغالزایی که توسط کمیته امداد اجرا می‌شود از پایداری خوبی برخوردار باشند.

وی گفت: تاکنون ۶ هزار و ۷۰۲ نفر آموزش‌های مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی طرح‌ها را در مرحله قبل از اشتغال و یا در حین آن فراگرفته اند.

پودینه افزود: این آموزش‌ها با همکاری سایر سازمان‌های ذیربط در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی یک تا چند روزه و آموزش‌های چهره به چهره قبل و بعد از اشتغال افراد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اجرا  اشتغال ویژه مددجویان در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.