سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان رضوی؛

رشد وتوسعه اقتصادی با در الویت قرار گرفتن بخش خصوصی

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان رضوی گفت: برای توسعه و رشد اقتصادی در شهرستان‌ها باید بخش خصوصی و سرمایه گذاری افراد در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدعلی همدمی نژاد مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان رضوی در گردهمایی شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها در بردسکن با اشاره به فعالیت معین‌های اقتصادی در شهرستان‌های خراسان رضوی گفت: اعضای شورا‌های اسلامی باید با حضور فعال در این حوزه از برنامه‌های اقتصادی در شهرستان و منطقه خود دفاع کنند.

وی بر نقش معتمدین و اعضای شورا‌های اسلامی در فعالیت معین‌های اقتصادی تأکید کرد و ادامه داد: برای توسعه و رشد اقتصادی در شهرستان‌ها باید بخش خصوصی و سرمایه گذاری افراد در اولویت قرار گیرد.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان رضوی گفت: اعضای شورا‌های اسلامی با توجه به جایگاه خود می‌توانند اظهار نظر کنند و حتی فعالیت مسئولین را زیر سوال ببرند و مطالبی را مبنی بر اینکه اعضای شورا‌های اسلامی اختیار لازم برای انجام امور ندارند، قبول ندارم.

همدمی نژاد افزود: اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها از طریق شورای اسلامی خراسان رضوی می‌توانند طرح‌ها و پیشنهاد‌های خود را برای ارائه و تصویب در مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

وی ادامه داد: انتظار داریم اعضای شورا‌های اسلامی نسبت به برگزاری جلسات مستمر دغدغه بیشتر داشته باشند و در چارچوب قوانین و اختیارات به وظایف خود عمل کنند.
 

شورا‌های اسلامی شهر و روستا زمینه ساز توسعه همه جانبه هستند

 
ابراهیم قاسم پورسرپرست فرمانداری بردسکن هم در این مراسم گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا به عنوان یکی از نهاد‌های مهم تصمیم گیرنده در عرصه مدیریت شهری و روستایی ایفای نقش می‌کنند، لذا زمینه ساز توسعه همه جانبه هستند.

وی بر هم افزایی دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی برای ایجاد بستر مناسب مشارکت حداکثری در انتخابات امسال تاکید کرد و ادامه داد: شورا‌های پنجم شهر و روستا در بردسکن اقدامات و فعالیت‌های خوبی در عرصه عمران، آبادانی و توسعه فضا‌های شهر و روستا انجام داده اند.

انتهای پیام // ف. ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.