سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ؛

شورا‌ها توانستند با حداقل بودجه بهترین کارائی را درمناطق خود داشته باشند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: شورا‌ها توانستند با حداقل بودجه بهترین کارائی را درمناطق خود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمد رضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نماینده مردم شهر‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورا‌های اسلامی شهرستان زرندیه گفت: باتوجه به اینکه شورا‌ها اسلامی شهر و روستا در سال گذشته با مشکلات مالی روبرو بودند، ولی توانستند با حداقل‌ترین بودجه بهترین کارائی را درمناطق خود داشته باشند.

منصوری افزود: این نمونه بارز مثبت و عملکرد خوب شورا‌های اسلامی شهر و روستاست و به همین دلیل تقدیر و تشکر از این عزیزان را داریم.

وی اضافه کرد: در سال جدید به دنبال مشارکت دادن شورا و دهیاران در تصمیم گیری‌های منطقه و بخش حوزه خود خواهیم بود و در نظر داریم با تشکیل یک اتاق فکر متشکل از متنفذین و افراد تحصیل کرده بخش‌ها و روستا‌ها دنبال توسعه و حل مشکلات و مسائل آن‌ها باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده است، اظهار کرد: شورا‌ها می‌بایست مسائل و مشکلات حوزه خود را با ارائه راه حل و ایده به مسئولان اعلام کنند تا با تبدیل این ایده‌ها به طرح، اعتبار لازم برای عملیاتی کردن آن‌ها اختصاص یابد.

وی یادآور شد: هدف از تشکیل شورا‌ها پیشبرد و توسعه امور شهری و روستایی است و در این راستا اعضای شورا می‌بایست با تعامل بیشتر و کارآمد به مسئولان دستگا‌های اجرائی در این مسیر گام‌های مثبتی را بردارند.

انتهای پیام / ج

سخنان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جمع اعضای شورا‌های اسلامی شهرستان زرندیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.