سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پمپئو: روسیه در انتخابات بعدی آمریکا مداخله می‌کند

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا مداخله خواهد کرد، و وعده داد واشنگتن با تلاش‌های مسکو در این زمینه در آینده مقابله خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگو با روزنامه هیل مدعی شد روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا مداخله خواهد کرد.

مایک پمپئو روز دوشنبه به اتهام‌زنی علیه روسیه پرداخت و گفت: «روسیه پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ دخالت کرد و دولت سابق آمریکا باید مانع می‌شد. دخالت‌های روسیه شامل زیرساخت‌ها، شبکه ارتباطات و نظام بانکی آمریکاست. روسیه همچنان تهدیدی برای انتخابات آمریکاست.»

­وزیر خارجه آمریکا وعده داد واشنگتن با تلاش‌های مسکو در این زمینه در آینده مقابله خواهد کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا که در جریان همایشی برگزار شده توسط روزنامه هیل سخن می‌گفت تاکید کرد: «تردیدی نیست که روس‌ها در جریان انتخابات سال ۱۹۷۴ یک تهدید بودند و در انتخابات ۱۹۸۰ آمریکا مداخله کردند و باید انتظار داشته باشیم که در انتخابات ۲۰۵۰ نیز مداخله کنند.»

وی افزود: «رئیس جمهور دونالد ترامپ از ما خواسته است که کاملا درباره مقابله با تلاش‌های مداخله گرانه روس‌ها تمرکز کنیم.»

تیم انتخاباتی ترامپ در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ در آمریکا به تبانی با مسکو متهم شده بود که البته هم روسیه و هم رئیس جمهور آمریکا این موضوع را رد کردند.

در نهایت، دادستان ویژه رابرت مولر نیز بعد از ۲۲ ماه تحقیق و تفحص اعلام کرد تبانی یاد شده به وقوع نپیوسته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۰۹:۵۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
دارودسته دالتونهای کاخ شیشه ای به این نتیجه قطعی رسیده اند که دیگر در انتخابات بعدی آمریکا و صحنه سیاسی بعد از آن جایگاهی ندارند بنابراین به قول معروف دست پیش را گرفته اند که عقب نیفتند................