سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقای دو مسئولیتی، هم فرماندار بوئین میاندشت هم شهردار گلپایگان

فرماندار بوئین میاندشت بیان کرد: همزمان با معرفی بنده به عنوان شهردار گلپایگان مراحل قانونی حکم فرمانداری بوئین میاندشت نیز طی شد؛ در صورت موافقت جناب استاندار بنده به عنوان شهردار گلپایگان معرفی خواهم شد.

محمد رضا توسلی فرماندار بوئین میاندشت در مصاحبه اختصاصی باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  ضمن اشاره به صدور حکم وی به عنوان فرماندار بوئین میاندشت و تصمیم شورای شهر گلپایگان به منظور انتخاب او در تصدی سمت شهردار این شهر، اظهار کرد: پرونده من از حدود چهارماه قبل به منظور صدور حکم فرمانداری بوئین میاندشت دنبال می‌شده است و در حال حاضر حکم مذکور از سوی وزارت کشور صادر شده است.

وی ادامه داد: هم مراحل انتخاب من به عنوان شهردار گلپایگان و مراحل انتصاب بنده به فرمانداری بوئین میاندشت از مجاری قانونی طی شده است؛ با توجه به هماهنگی‌های شورای اسلامی شهر گلپایگان و استانداری در صورت موافقت جناب استاندار بنده به عنوان شهردار گلپایگان معرفی خواهم شد.

توسلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قبل از صدور حکم فرمانداری بوئین میاندشت، شورای اسلامی گلپایگان وی را به عنوان شهردار به نهاد‌های ذی ربط معرفی کرده بوده با خبر، تشریح کرد: همزمان با معرفی بنده به عنوان شهردار گلپایگان مراحل قانونی حکم فرمانداری بوئین میاندشت نیز طی شد و در همین حین حکم این فرمانداری صادر شد.

وی در پایان گفت: تصمیمات در چارچوب قانون و با هماهنگی بین شورای اسلامی شهر گلپایگان و استانداری گرفته خواهد شد.


انتهای پیام/م
 

انتخاب توسلی به عنوان فرماندار بوئین میاندشت

برچسب ها: فرمانداری ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.