سخنگوی شورای اسلامی شهر گلپایگان تشریح کرد: در حال حاضر حکم توسلی به عنوان فرماندار شهرستان بوئین میاندشت صادر شده؛ مطابق قانون اگر کارمندی به عنوان شهردار انتخاب شود دستگاه های دولتی می بایست کارمند مذکور را به شهرداری مامور نمایند.

مسعود اسکندری سخنگوی شورای اسلامی شهر گلپایگان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ضمن اشاره به انتخاب محمدرضا توسلی به عنوان شهردار گلپایگان، گفت:  توسلی به عنوان یکی از کاندیدا‌های تصدی سمت شهردار در گلپایگان در شورای اسلامی شهر مطرح شد و پس از آن با رای اکثریت به عنوان شهردار انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در زمان انتخاب توسلی به عنوان شهردار گلپایگان، وی با عنوان سرپرست فرمانداری بوئین میاندشت فعالیت داشت، اما همزمان پرونده‌ی او در وزارت کشور به منظور صدور حکم فرمانداری دنبال می‌شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گلپایگان توضیح داد: در حال حاضر حکم توسلی به عنوان فرماندار شهرستان بوئین میاندشت صادر شده، اما شورای اسلامی گلپایگان در حال پیگیریست که با مساعدت استاندار محترم با تصمیم شورای اسلامی این شهر موافقت شود.

وی افزود: گلپایگان به مدت سه ماه است که از وجود شهردار محروم می‌باشد بنابراین با توجه به شرایط خاص شهرداری این شهر در صورت مخالفت با انتصاب محمدرضا توسلی به عنوان شهردار گلپایگان نه تنها فرصت قانونی شورای اسلامی این شهر به منظور انتخاب شهردار به پایان میرسد بلکه حواشی نیز در قبال این مسئله دامنه دار خواهد شد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر گلپایگان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با صدور حکم توسلی به عنوان فرماندار بوئین میاندشت، تصمیم شورای اسلامی گلپایگان ملغی تلقی می‌شود، توضیح داد: گمان نمی‌کنم بدین شکل باشد چرا مطابق قانون اگرکارمندی به عنوان شهردار انتخاب شده و انتصاب وی تا مراحل نهایی دنبال شود، دستگاه‌های دولتی می‌بایست همکاری کرده و کارمند مذکور را به شهرداری مامور نمایند.

وی در پایان اذعان کرد: حکم نهایی و تصمیم قطعی در اختیار جناب استاندار است بنابراین از آقای رضایی تقاضا کردیم با تصمیم شورای اسلامی شهر گلپایگان موافقت نمایند؛ اینکه توسلی به عنوان شهردار این شهر و یا فرماندار بوئین میاندشت فعالیت کند بسته به نظر استاندار محترم است.


انتهای پیام/م
 

تعیین تکلیف فرماندار شهرستان گلپایگان

برچسب ها: شهرداری ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.