سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس شجاع ساوه پیرمرد را از چنگال اراذل نجات داد

پلیس ساوه با از خود گذشتگی پیرمرد را از چنگال قمه کشان نجات داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛در پی حمله اراذل و اوباش‌ها با قمه به یک پیرمرد در شهر ساوه دو نفر از ماموران نیروی انتظامی این شهرستان با از خود گذشتگی و ورود به معرکه جان پیرمرد را نجات دادند.

این درگیری در میدان سرداران شهر ساوه رخ داد و چند نفر از اراذل و اوباش می‌خواستند با قمه، پیر مردی را بزنند که دو نفر از ماموران انتظامی با ضاربان درگیر شده و پیر مرد را از مرگ حتمی نجات دادند.

دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اعلام کرد: چندی پیش، گزارشی از یک درگیری در یکی از میادین شهر ساوه به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور و اقدام سریع و شجاعانه تیم گشت پلیس در مداخله در این درگیری اقدام ماموران انتظامی، طرفین درگیر دستگیر و مراحل قانونی برخورد با آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

بعد از این حادثه یکی از شهروندان ساوجی در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با قدردانی از شجاعت و اقدام سریع پلیس این چنین گفت: درگیری وحشتناکی رخ داده بود و چند نفر می‌خواستند با قمه، پیر مردی را بزنند که دو نفر از ماموران انتظامی مراجعه کردند و با این اراذل و اوباش‌ها درگیر شدند و این پیر مرد را از مرگ حتمی نجات داد واین مامور واقعا از جون خودش گذشته بود، بنده از این مامور فداکار تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام / ج

تحسین شجاعت پلیس ساوه در برخورد با قمه کشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد ابراهیمی
۰۱:۲۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
دم هر چی آدم با شرفه گرم تو هر لباسی