سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت طرح‌های ورزشی در جهرم

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: چند طرح ورزشی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح‌ های ورزشی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان بیان کرد: این طرح‌های ورزشی علاوه بر شهر جهرم در بخش‌های کردیان، سیمکان، مرکزی و خفر در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در تمام بخش‌های شهرستان زمین چمن مصنوعی ایجاد می‌شود، افزود: با همکاری وزارت ورزش و جوانان، اداره ورزش و جوانان فارس و جهرم و همچنین وزارت نفت چندین زمین چمن مصنوعی در دیگر بخش‌های شهرستان ساخته شده که آماده بهره‌ برداری است.

رضایی تصریح کرد:  زمین چمن‌های مصنوعی به صورت استاندارد برای نشاط و سلامت جوانان در نقاط مختلف شهرستان ساخته شده است، که در آینده نیز زمین چمن‌های مصنوعی در کنار دیگر فضا‌ها و سالن‌های ورزشی سایر نقاط شهرستان ایجاد می شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، اجرای سالن رزمی در بخش کردیان، سالن ورزشی خواهران در جهرم، سالن ورزشی در روستای بهجان سیمکان، خوابگاه ورزشکاران، زمین چمن بزرگ در خاوران و سالن ورزشی در کردیان و خفر را از جمله طرح‌های در دست اجرای این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/ت

ساخت چند طرح ورزشی در جهرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.