سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت فرنگی کاران از چین پس از قهرمانی در آسیا/ عملکرد قابل قبول کشتی گیران در قاره کهن

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های آسیایی چین فرداشب (سه شنبه) به کشور باز می‌گردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۷ و ۸ اردیبهشت ماه در شهر شی آن چین برگزار شد که در پایان تیم ایران با ۴ مدال طلای محمدرضا گرایی در وزن ۷۲ کیلوگرم، سعید عبدولی در وزن ۸۲ کیلوگرم، حسین نوری در وزن ۸۷ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و ۳ مدال برنز سامان عبدولی در وزن ۶۳ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و مهدی علیاری در وزن ۹۷ کیلوگرم با کسب ۱۶۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور در این رقابت‌ها ساعت ۲۲ فردا (سه شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور باز می‌گردند.

تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب مقام قهرمانی جایگاه خود را نسبت به دوره گذشته ارتقا دادند.

آزادکاران در مسابقات قهرمانی آسیا در شی آن چین با کسب ۷ مدال طلا و ۳ مدال برنز به مقام قهرمانی رسیدند و نسبت به دوره گذشته که با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۳ مدال برنز نایب قهرمان شدند، عملکرد بهتری داشتند.

فرنگی کاران نیز در شی آن چین و در مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ با کسب ۴ مدال طلا و ۳ مدال برنز به مقام قهرمانی رسیدند و نسبت به سال ۲۰۱۸ که تیم ایران با ۲ مدال طلا و یک نقره ششم شده بود، پنج پله صعود داشتند.

تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران پس از کسب این افتخار‌ها و به دست آوردن امتیازات رنکینگ سیستم از امروز خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان جهان و گزینشی المپیک که شهریورماه در قزاقستان برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

بنا: هر موقع که پرچم ایران را می‌بینم اشک در چشمان جمع می‌شود

کشتی فرنگی ایران بر بام آسیا ایستاد

نوری و قاسمی منجزی طلایی شدند/ عبدولی و گرایی به مدال برنز رسیدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی کشتی فرنگی ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.