سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیز بلند تیم مس سونگون برای قهرمانی در آسیا

تیم فوتسال مس سونگون برای حضور پر قدرت در جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر با ۳ بازیکن ملی پوش قرارداد بست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون فصل گذشته موفق شد به مقام قهرمانی در مسابقات لیگ برتر دست پیدا کند و هم چنین جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد.

جام باشگاه‌های آسیا قرار است مرداد ماه در شهر تبریز برگزار شود و تیم مس سونگون نماینده ایران در این مسابقات است. این تیم برای حضور پر قدرت خود در این مسابقات و هم چنین تکرار قهرمانی در لیگ برتر سال بعد، امروز با سه بازیکن ملی پوش قرارداد بست تا دوباره در جمع مدعیان حضور داشته باشد.

تیم فوتسال مس سونگون با از دست دادن دو بازیکن ملی پوش خود یعنی حمید احمدی و محمد رضا سنگ سفیدی و هم چنین مشخص نبودن وضعیت مالکیت این تیم، دچار بحران شدیدی شده بود. اما امروز صبح به تمام این بحران‌ها پایان داد و با ۳ بازیکن جدید وارد بازار نقل و انتقالات شد.

مسلم اولاد قبا و محمد شجری دو بازیکنی که فصل گذشته در تیم گیتی پسند اصفهان توپ می‌زدند و این فصل با تیم مس سونگون قرارداد بستند و هم چنین، علیرضا وفایی که فصل گذشته در تیم سوهان محمد سیمای قم بازی می‌کرد این فصل قرار است برای تیم مس سونگون بازی کند. این سه بازیکن جدید تیم مس خود را برای قهرمانی با این تیم در جام باشگاه‌های آسیا و هم چنین لیگ برتر سال بعد آماده می‌کنند.


انتهای پیام/

 

شروع طوفانی مس سنگون

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.