سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نود دقیقه سرنوشت ساز برای داماش گیلان

تیم فوتبال داماش گیلان پس از تساوی مقابل تیم نیروی زمینی در تهران، کار صعود به لیگ دسته اول را به بازی برگشت در رشت کشاند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال داماش گیلان روزگذشته در یک بازی حساس در پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور برای صعود به مسابقات لیگ آزادگان به مصاف تیم ریشه دار نیروی زمینی رفت که در پایان با نتیجه تساوی کار صعود را به بازی برگشت در رشت و ورزشگاه سردار جنگل کشاند.

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل را با رسیدن به فینال جام حذفی و بازی پلی آف لیگ دسته دوم رویایی دنبال کرده است، حالا برای کامل کردن شگفتی، نیاز به ۹۰ دقیقه تلاش و صعود به لیگ دسته اول دارد تا ثابت کند که در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

شاگردان سیامک فراهانی در تیم داماش گیلان برای رسیدن به لیگ دسته اول، چشم به حضور پر شور هواداران خود در بازی برگشت دوخته اند و قصد دارند حسرت صعود به لیگ دسته اول فوتبال را بر دل شاگردان امیدرضا روانخواه در تیم نیروی زمینی بگذارند.

بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان با بازی مقابل تیم‌های بزرگ و لیگ برتری سایپا و ماشین سازی تبریز در جام حذفی و کنار گذاشتن آن‌ها از این جام به خودباوری و اعتماد به نفسی وصف ناپذیر رسیده اند. آن‌ها می‌خواهند با رسیدن به لیگ دسته اول فوتبال رقابتی جذاب مقابل رقیب دیرینه خود یعنی ملوان رقم بزنند و با برگزاری الگیلانو، شهرآورد زیبای گیلان را به رخ تیم‌های پایتخت نشین بکشند.

دیدار برگشت ۲ تیم روز ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه سردار جنگل آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید:

داماش ۲ - خوشه طلایی ۰/ شمالی‌ها راهی پلی آف شدند

اعلام زمان برگزاری مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال بزرگسالان

داماش تیمی فرا‌تر از شگفتی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال داماش گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حمید
۱۲:۲۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
فکرشو بکن
داماش دسته دوم بمونه و قهرمان جام حذفی بشه و بره آسیا
چه سروصدایی میکنه
گرچه شخصا امیدوارم هیچکدوم از این دوتا رخ نده!