سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان کرمانشاه در زمینه صنایع دستی دارای تاریخ و پیشینه‌ای غنی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: استان در خصوص گردشگری و صنایع دستی دارای تاریخ و پیشینه‌ای غنی است و برند‌های معتبری را در این زمینه‌ها به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف که قابلیت سرمایه‌گذاری دارند،گفت: استان در خصوص گردشگری و صنایع دستی دارای تاریخ و پیشینه‌ای غنی است و برند‌های معتبری را در این زمینه‌ها به خود اختصاص داده است.


هدایت حاتمی، روز یکشنبه در نشست مشترک مدیران حوزه اقتصاد و اشتغال استان با مدیران توسعه صنعتی سازمان ملل متحد (یونیدو) در استانداری به رابطه تولید بومی و بازاریابی بین المللی اشاره کرد و اظهار داشت: علاقه خاصی که در دنیا بخصوص در کشور‌های توسعه یافته به صنایع دستی وجود دارد زمینه مناسبی است که بتوان پیوندی بین عرضه و تقاضا با هدف ارتقای کسب و کار بومی و اقتصاد پایدار به وجود آورد.

او گفت: از این رو ما از هرگونه برنامه و پیشنهادی که بتواند منجر به معرفی و فروش ظرفیت‌های استان در زمینه گردشگری و صنایع دستی شود استقبال و حمایت می‌کنیم.

در ادامه «مارلن باکلی» مدیر ارشد پروژه توسعه کسب و کار‌های یونیدو با اشاره به شناختش از قابلیت‌های استان کرمانشاه بخصوص در زمینه صنایع دستی و تولید خوراکی‌های بومی گفت: آنچه درباره صنایع دستی اتفاق می‌افتد تولید باکیفیت، زیبا و فراوان آنهاست و آنچه اتفاق نمی‌افتد فروش خوب بر اساس ارزش هنری و صادراتی آنهاست.

وی اظهار داشت: اگر این اتفاق بیفتد هم تولید کننده به سود زیادی می‌رسد و هم بر رونق و کیفیت محصول تولیدی اضافه می‌شود و یکی از کار‌هایی که ما در حال انجام و گسترش آن هستیم بازاریابی اصولی برای فروش این محصولات است.

وی افزود: می‌خواهیم نگاه ویژه و خاصی به کرمانشاه و توانمندی‌هایش داشته باشیم و در این راه برنامه ریزی‌های لازم را انجام خواهیم داد.
انتهای پیام/ز

نشست مشترک مدیران حوزه اقتصاد و اشتغال استان کرمانشاه  با مدیران توسعه صنعتی سازمان ملل متحد (یونیدو)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.