سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان کرمانشاه ۳۵ درصد از صادرات کشور به عراق را انجام می‌دهد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت:در سال گذشته ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار صادرات به عراق صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،دارابی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، اولین نهادی بود که به فرمایش مقام معظم رهبری تحت عنوان رونق تولید، لبیک گفت به‌طوری‌که رونق تولید در ۷ محور توسط مقام عالی وزارت به‌عنوان راهبرد‌های اصلی مطرح و موردتوجه قرار گرفت.
 
وی افزود:بنابراین سازمان‌های استانی نیز در این چارچوب برنامه‌های عملیاتی خود را تنظیم و وارد فاز اجرایی خواهند شد استان کرمانشاه به‌عنوان یک استان مرزی که بیش از ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک با بخش‌های کردنشین و عرب نشین و نیز ۴ بازارچه مرزی و ۲ مرز رسمی دارد.
 
دارابی ادامه داد : استان کرمانشاه ۳۵ درصد از صادرات کشور به عراق را انجام می‌دهد، به‌نحوی‌که در سال گذشته ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار صادرات به عراق صورت گرفته است.

در این مراسم از زحمات علی اسماعیلی؛ معاون سابق امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان تقدیر به عمل آمد و طی حکمی  احسان باقر خانی به‌عنوان معاون جدید امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی منصوب شد.
 
در بخشی از این حکم آمده است: ((جناب آقای احسان باقر خانی؛ نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به سمت معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)؛ سال رونق تولید نام‌گذاری شده، با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راه گشا و با صرف همت و جدیت کامل و بهره‌گیری از کارکنان زیرمجموعه موجبات اثرگذاری در تحقق اهداف وزارت متبوع درزمینه توسعه صادرات، ایجاد اشتغال، تنظیم بازار، سامان‌دهی شبکه‌های توزیع و تقویت صنوف تولیدی، خدماتی و توزیعی با همکاری و همفکری تشکل‌های خصوصی و سایر عوامل مرتبط را فراهم نمایید.

انتهای  پیام/ز

 


۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار صادرات به عراق صورت گرفته است

برچسب ها: صنعت ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.