سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک ناشر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسائل اجرایی نمایشگاه چند پله‌ از سال گذشته عقب‌تر است

مدیر انتشارات روایت فتح از کم و کاستی نمایشگاه کتاب امسال در قیاس با سال قبل گفت.

محسن دریالعل مدیر انتشارات روایت فتح، در خصوص این دوره از نمایشگاه کتاب در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: استقبال مردم از نمایشگاه تفاوت چندانی با سال گذشته ندارد؛ ولی حجم خرید مردم نسبت به سال گذشته کمتر شده و بازدیدکننده از خریدار بیشتر است. در مسائل اجرایی نمایشگاه چند پله‌ای از سال گذشته عقب‌تر قرار داریم و این به چند دلیل باز می‌گردد. تعطیلات طولانی نوروز و برگزاری ۱۰ روز زودتر نمایشگاه کتاب، زمان اجرایی برنامه‌های نمایشگاه را کمتر کرده است. به نظر من می‌توانستند در این زمینه تدبیر بهتری کنند.

وی افزود: در دو روز نخست نمایشگاه بی سامانی در نمایشگاه زیاد بود و ما شاهد اطلاع رسانی ضعیف در نمایشگاه هستیم و افرادی که مراجعه می‌کنند، بسیار سردرگم هستند. سال‌های گذشته اطلاع رسانی در قسمت‌های مختلف بهتر انجام می‌شد و حتی تابلو‌های ابتدایی راهرو‌ها را با دو روز تاخیر نصب کردند.

دریالعل درخصوص فعالیت‌های انتشارات روایت فتح در نمایشگاه کتاب گفت: با توجه به تغییر رویکرد انتشارات، امسال ابعاد غرفه بزرگتر و مکان مناسب تری دریافت کردیم. درنتیجه مخاطبان راحت‌تر ما را پیدا می‌کنند و این‌ها باعث کمک به ارتباط بهتر ما با مخاطبان می‌شود.


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.